Google reviewscore: 4.9
4.9/5

INCOMPANY TRAINING
MEER SUCCES MET LINKEDIN

Na deze training van 2 dagdelen schrijven jij en je collega’s succesvolle berichten,
bereik je de doelgroep én trek je de juiste leads, klanten en nieuwe collega’s aan.

De meeste bedrijven hebben het voornemen om ‘meer resultaat’ met LinkedIn te behalen. Maar vaak wordt het een ongestructureerde bende met spontane acties, slaapverwekkende berichten en een handjevol likes van collega’s.

Waar gaat het mis?

Een bericht plaatsen op LinkedIn lukt, maar de talrijke andere opties worden (nog) niet benut. Het voelt als een ‘moetje’ om het zelf uit te gaan pluizen.

Jij en je collega’s hebben persoonlijke LinkedIn profielen, maar de kennis ontbreekt over hoe je deze inzet voor personal branding én employer branding.

Het is een raadsel wat je moet schrijven om meer likes, reacties, volgers en connecties te krijgen. En lieve help: waar haal je de inspiratie vandaan om elke keer iets leuks te schrijven!?

Geloof ons: het komt helemaal goed.

Als je eenmaal weet hoe het spelletje werkt op LinkedIn, dan haal je topresultaten in slechts 15 minuten per dag. Je loopt niet langer achter de feiten (of concurrentie) aan als je de juiste kennis hebt. En die krijg je natúúrlijk in onze LinkedIn training.

Het heeft mij in een periode van een paar weken al tot mooie contacten, leads en samenwerkingen gebracht en heb tevens andere contacten kunnen helpen.

Pieter Boersma | Out of Home Sales bij Dr.Oetker Professional | Koopmans
Pieter Boersma
Out of Home Sales bij Dr.Oetker Professional | Koopmans

Onze ervaren trainers delen hoe je met een doordachte strategie, meer structuur en samenwerking met collega’s meer resultaat haalt. LinkedIn is namelijk een prachtig middel om de aandacht te trekken, te laten zien wat je in huis hebt en contact te leggen met prospects zonder dat je als een spammachine overkomt. Hier plukken jijzelf én het bedrijf de vruchten van.

Jouw persoonlijke resultaat na de training

Je eigen LinkedIn profiel vertelt helder wat je doet en maakt een professionele eerste indruk.

Je schrijft makkelijker interessante berichten die de juiste doelgroep raakt.

Je zichtbaarheid en bereik stijgen, waardoor je meer connecties en volgers krijgt.

Het resultaat voor je bedrijf

Je bedrijf wordt zichtbaar voor de buitenwereld.

Je haalt leads, klanten uit de activiteiten op LinkedIn omdat je professioneel overkomt dankzij een gestructureerde aanpak.

Je bedrijf is beter zichtbaar doordat medewerkers hun krachten bundelen en aansprekende berichten posten over hun werk en expertise. Dat is next level employer branding die nieuwe medewerkers aantrekt!

Willen jij en je collega’s een sterk en kwalitatief netwerk creëren zodat je de kansen van LinkedIn optimaal benut? Je leert het van onze LinkedIn trainer Corinne of Wendy.

Afhankelijk van jullie wensen en locatie komt Corinne Keijzer of Wendy Goudzwaard deze training ‘Meer succes met LinkedIn’ geven.

Corinne Keijzer - Digital Moves

Corinne Keijzer

Sinds 2010 geef ik trainingen over het gebruik van LinkedIn. Met name op het gebied van social selling, content marketing en personal branding. Ook schreef ik 4 bestsellers over LinkedIn.

Wendy Goudzwaard

Ik ben LinkedIn-expert en trainer voor professionals die hun zichtbaarheid willen vergroten en LinkedIn strategisch willen inzetten.

Officieel LinkedIn gecertificeerd, LinkedIn trainer Corinne Keijzer

Dag 1. LinkedIn effectief inzetten

Halve dag waarin je de geheimen van succes op LinkedIn ontdekt.

Verbeter je profiel

Ontvang feedback op je persoonlijke LinkedIn profiel. En leer werken met de coverstory en creatormodus om een waanzinnige eerste indruk te maken op profielbezoekers.

Schrijf de perfecte post

Vergroot je zichtbaarheid met de juiste berichten. Ontdek wat jouw doelgroep aanspreekt en hoe je inspirerend schrijft over je werk en expertise.

Het algoritme

Hashtags, liken, reposten, delen, reageren, tags. Alleen die termen zorgen al voor stress!! Wat zijn je opties, wat is het effect op je tijdlijn en wanneer gebruik je ze?

De 7 P's

Hoe kom je professioneel over op LinkedIn? Gebruik de 7 P’s uit ons Social Selling Model© als richtlijn. Dan werk je met plezier en zelfverzekerd aan meer succes op LinkedIn.

Vind je doelgroep

Leer hoe je jouw doelgroep opspoort op LinkedIn en hoe je ze benadert. Deze proactieve houding levert je nieuwe connecties en volgers op die jouw berichten waarderen.

Connectieverzoeken

Hoe reageer je op connectieverzoeken? En wat zeg je zelf als je een verzoek stuurt? Met de juiste aanpak creëer je een waardevol netwerk met mensen die tot je doelgroep behoren.

Ideeën voor content

Met de 400 contenttips en ideeën uit Corinne’s boek kun jij een gevarieerde en eindeloze stroom aan LinkedIn berichten schrijven. Wat een opluchting!

Chat GPT gebruiken

Ontdek wat je wél en niet aan Chat GPT en andere AI tools kunt overlaten. Wat zijn prompts en hoe gebruik je ze effectief en in je voordeel?

"Ik hou van leven in de brouwerij tijdens mijn trainingen. Onderbreek me gerust als je een vraag hebt. En maak alsjeblieft dat foute grapje, want dat is 10 keer fijner dan een schoolse setting met zwijgende koppies. Ik wil dat mijn LinkedIn training leerzaam én leuk is voor je en daar ga ik vol voor.”

Dag 2. Praktijkdag: evaluatie & gaan als een raket

Halve dag om het maximale uit jezelf en LinkedIn te halen.

Evaluatie van jullie werk

Krijg waardevolle tips en feedback op jullie LinkedIn activiteiten van de afgelopen weken.

Ontdek wat (niet) werkt

Welke resultaten hebben jij en je collega’s behaald? En belangrijker: wat werkte wel en niet (én waarom)?

Val op bij lezers

Positief opvallen op de timeline? Daar krijg je gouden tips voor. Het resultaat is nóg meer bereik.

"Deelnemers waarderen mijn energieke en toegankelijke manier van trainen. Ik maak het makkelijk én leuk om LinkedIn echt slim in te zetten. Mijn motto? Geven is het nieuwe krijgen. En dat geldt ook op LinkedIn."

Praktische zaken

Maatwerk training van 2 dagdelen verspreid over 2 data. Dag 2 is 6-8 weken na de eerste sessie.

Bij jou op locatie of online.

Maximaal 10 (gemotiveerde!) deelnemers per groep.

Investering € 2.850 ex btw*

* Reiskosten tot 100km vanuit Utrecht zijn inbegrepen, daarna 0,45ct/km. Een training in het buitenland is mogelijk tegen een meerprijs.

Trainingsmateriaal

Elke deelnemer ontvangt het boek ‘500 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts’ van Corinne Keijzer. Inclusief een handige checklist voor op je bureau.

Corinne Keijzer - 500 tips en ideeën voor je LinkedIn posts

Onderwerpen

Dag 1 (halve dag): LinkedIn effectief inzetten.

Dag 2 (halve dag): Praktijkdag - gouden tips & gaan als een raket.

Begeleiding

Feedback op de persoonlijke LinkedIn profielen van deelnemers.

Hulplijn: stel je trainer onbeperkt vragen via LinkedIn

Mails: tussen de eerste en tweede trainingsdag ontvang je mails met extra LinkedIn tips en aanmoedigingen.

Op al onze trainingen en programma’s zijn onze algemene voorwaarden van toepassing

Corinne Keijzer is echt een LinkedIn-Koningin. Zij beheerst alle ins & outs van dit medium.

Ton Heerding
Personal coach | Leiderschap | Blogger

Na deze praktijkgerichte incompany training is het voor jou en je collega’s makkelijker om te scoren op LinkedIn. Je kent mogelijkheden die je hebt en benut deze om jezelf en het bedrijf in de schijnwerpers te zetten.

Je ervaart dat een kwartiertje per dag actief zijn op LinkedIn daadwerkelijk next level resultaten oplevert. Je bent zichtbaar, schrijft boeiende berichten en haalt aan de lopende band likes, volgers, connecties en potentiële klanten binnen.

Boek de incompany training ‘Meer succes met LinkedIn’

  1. Stuur ons een e-mail op info@digitalmoves.nl
  2. Geef je datum van voorkeur voor de training en daarnaast 2 opties als die datum niet (meer) mogelijk is.
  3. Geef aan met hoeveel personen je meedoet (minimaal 3 en maximaal 10) en op welke locatie jullie de training wensen.

Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met je op

We prikken dan ook een datum voor een intakegesprek met de trainer, zodat we de incompany training optimaal kunnen afstemmen op jullie wensen. Al onze LinkedIn trainingen zijn namelijk maatwerk.

Heb je eerst nog een vraag over de incompany training ‘Meer succes met LinkedIn’ voordat je jullie aanmeldt?

Ook dan ben je van harte welkom op de mail. We reageren zo snel mogelijk en indien gewenst maken we een belafspraak om je vragen uitgebreid te beantwoorden. Check trouwens ook onze superhandige lijst met ‘Veelgestelde vragen‘, misschien vind je daar je antwoord al tussen staan. 

Supergoeie LinkedIntraining! Je hoort de laatste stand van zaken en mogelijkheden van LinkedIn. Daarbij krijg je ook nog een compleet naslagwerk. Echt zin om mijn profiel te updaten en alle gehoorde tips en adviezen toe te passen!

Irene van der Zwan
Irene van der Zwan
Senior Marketing Professional

Vragen waar je misschien nog antwoord op wil:

Investering: €2.850 ex btw*

De training bestaat uit een dagdeel training en 6-8 weken later een dagdeel praktijk-ervaringen delen aan de hand van de opdrachten. In het programma krijg je, naast deze twee dagen, ook een extra dagdeel ‘Content maken met je telefoon’ en 5 online sessies die jou en je collega’s nog meer helpen om LinkedIn structureel in te zetten. Met het programma ben je daarnaast ook nog eens verzekerd van een directe hulplijn met de trainer gedurende de looptijd van het programma en kun je altijd een beroep op hem of haar doen als je vragen of twijfels hebt of iets wilt overleggen.

“Waarom niet gewoon in een paar uurtjes uitleggen hoe LinkedIn werkt, dan zijn we er toch?”
Nee, niet echt. Tijd is een kostbaar goed, dus die vraag snappen wij helemaal, maar een paar uurtjes tijd alleen is vaak dure tijd. Alsof je een auto koopt zonder motor. Je steekt er geld in, het is niet compleet, het werkt daardoor uiteindelijk niet en dat is zonde van je geld én tijd.

De reden waarom wij kiezen voor meerdere dagdelen heeft 2 redenen:

  1. LinkedIn ontwikkelt razendsnel en wordt steeds uitgebreider qua opties en functionaliteiten. Er wordt voor de inhoud van onze trainingen altijd al een keuze gemaakt op basis van de wensen, maar wil je dat deelnemers de tijd en rust vinden om deze informatie goed tot zich te nemen, dan kun je het niet meer in 1 dagdeeltje proppen. Er zit een bepaalde structuur en opbouw in onze trainingen die nodig zijn om ook echt inzicht te krijgen in hoe LinkedIn werkt maar vooral ook om deelnemers echt aan de slag te krijgen op LinkedIn.
  2. Hoe enthousiast deelnemers ook altijd reageren en hoeveel goede voornemens ze ook hebben om LinkedIn meer in te zetten, uit onze jarenlange ervaring bleek dat daar in de praktijk uiteindelijk toch weinig van terecht kwam. LinkedIn moet onderdeel worden van de werkzaamheden, een dagelijkse routine, en dat krijg je niet zo snel voor elkaar met alleen een paar uurtjes training. Vandaar dat we ook hebben gekozen voor een praktijkdag. Het brein heeft 6 tot 8 weken nodig om aan iets te wennen, zo ook de stof van de training en vooral het doén. Met behulp van gerichte opdrachten en een stok achter de deur via mailtjes (en in ons programma nog meer door de 5 extra online sessies) blijkt dat het meer tussen de oren gaat zitten en de resultaten verbluffend zijn na die weken. Je ziet collega’s opbloeien en groeien op LinkedIn, meer durven, minder angst hebben en daarmee ook zichzelf en de organisatie meer op de kaart zetten. Kijk, dan levert een training ook echt iets op.

Resultaat: jij en je collega’s een goed gevoel én wij een goed gevoel.

Onze ervaring leert dat we met een groep tot 10 personen persoonlijke aandacht kunnen garanderen en de onderlinge interactie hoog kunnen houden, zonder dat het ’too much’ wordt. We behandelen profielen, posts en andere wensen van je collega’s direct in de trainingen. Bij meer dan 10 deelnemers merken we dat aandacht sneller verslapt, er minder vragen gesteld (kunnen) worden, mensen niet voldoende feedback kunnen vragen en krijgen op hun eigen profiel en posts, en daarom hebben we deze grens gesteld. Kwaliteit staat bij ons namelijk écht hoog in het vaandel.

We kiezen bewust voor een groep van maximaal 10 personen om de kwaliteit te kunnen blijven garanderen zoals je bij de vraag hierboven kunt lezen. Grotere groepen hebben daarom niet onze voorkeur. Voor bedrijfspagina-beheerders adviseren we zelfs de groep niet zo groot te maken en het aantal liever op maximaal 6 personen te houden. Dit programma is vanaf 3 personen te boeken.

Jazeker. Wij kennen dat gevoel van na een training, de vragen die opkomen zoals ‘hoe zat dat ook alweer’ en ‘wat zei ze daar nou over’. Tijdens de looptijd van het programma mag je altijd je vragen stellen en tijdens de online sessies mag je over alles sparren, feedback vragen op je profielen of content en advies inwinnen over LinkedIn-vraagstukken.

Ook na het programma is de trainer altijd bereid je vragen te beantwoorden, tenzij het echt advieswerk of te inhoudelijk wordt. Dan is het handig misschien een vervolgsessie te boeken.

Absoluut! Ondanks dat onze trainingen hier zo volledig mogelijk (💪) uitgewerkt staan, blijven ze maatwerk. We plannen voor aanvang een intake call in om jullie wensen en doelen scherp te krijgen en passen daar de training volledig op aan. Ook kunnen deelnemers hun vragen van tevoren mailen om in de training daar antwoord op te krijgen.

Daarnaast houden onze trainers van een stuk spontaniteit en interactiviteit in de trainingen, dus kom maar door, neem álles mee wat jullie altijd al wilden weten over LinkedIn!

We screenen de profielen van tevoren om meerdere redenen. Ten eerste geeft het goed inzage in de deelnemers. Hoe gebruiken ze LinkedIn, wat is het niveau en waar zitten de verbeterpunten. Ten tweede is het veel leuker om een training te volgen die over jullie zelf gaat dan een standaard verhaaltje waarbij de trainer helemaal geen feeling heeft met de deelnemers. Wil je niet dat je profiel meegenomen wordt in de training? Geen probleem, laat ons dat tijdig weten.

Winkelwagen
Scroll naar boven