INCOMPANY TRAINING
LINKEDIN VOOR BEDRIJVEN
Training van 1 dag voor bedrijfspagina beheerders die op een leuke, spontane en strategische manier beter zichtbaar willen zijn op LinkedIn.
Deze bedrijven gingen je voor:
“Gefeliciteerd, jij beheert vanaf nu de bedrijfspagina op Linkedin!”
Okay, daar zit je dan. De manager heeft gesproken: LinkedIn hoort vanaf nu tot je takenpakket. Je hebt zelf een LinkedIn profiel, dus je komt weleens op het platform om te gluren of een bericht te plaatsen. Maar de opties voor bedrijfspagina’s, posten van berichten en het inzetten van persoonlijke profielen en dat soort dingen ken je (nog) niet in detail. Geldt dat ook voor collega-beheerders die samen met jou de LinkedIn activiteiten draaiende moeten houden?
Dan is onze Incompany training LinkedIn voor bedrijven van 1 dag geschikt voor jullie.
Welke kansen laten de meeste bedrijven onbenut?
Een bericht plaatsen op LinkedIn lukt elk bedrijf. Willen jullie de concurrentie een stap voor blijven? Dan willen jullie vast alles weten over social selling, employer branding, opties op de company page en het werken met succesvol posten op de tijdlijn.
Medewerkers van jullie organisatie hebben bijna allemaal een persoonlijk LinkedIn profiel. Maar de kennis of strategie ontbreekt hoe je deze inzet en collega’s enthousiast maakt om ook jullie bedrijf in de kijker te spelen.
Voor de meeste bedrijven is het een multiple-gok welke LinkedIn berichten, advertenties of andere activiteiten succesvol worden. Weten jullie hoe je structureel meer likes, reacties en volgers behaalt? Of zelfs klanten te krijgen als jullie een commercieel bedrijf zijn? Nee?
No worries: samen fixen we alles!
In deze incompany training LinkedIn voor bedrijven leren we de bedrijfspagina beheerders in jouw bedrijf alles over content om concurrenten het nakijken te geven.
Corinne heeft meerdere trainingen voor ons verzorgd, zowel voor communicatie professionals als voor medewerkers van verschillende afdelingen en markten van ons bedrijf, die zo graag vertellen waarom hun werk zo boeiend is! Corinne deed dat kundig, professioneel én met humor. Ze is ontzettend goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op LinkedIn en heeft een arsenaal aan slimme trucs, weetjes en tips om effectief te zijn op het platform. Echt een aanrader!!
Het resultaat: gegarandeerd succes op LinkedIn
Na de 1 daagse incompany training LinkedIn voor bedrijven scoren jullie dag in dag uit bonuspunten op LinkedIn. Jullie doelgroep, prospects en potentiële nieuwe medewerkers zijn onder de indruk van jullie positieve aanwezigheid op LinkedIn en de professionele bedrijfspagina.
Jullie individuele resultaat na de training
Je houdt de digitale aanwezigheid van je bedrijf op een hoog niveau en je enthousiasmeert collega’s om actiever te worden op LinkedIn.
Jullie kennen alle opties en kansen die LinkedIn te bieden heeft en zetten deze bovendien doelgericht in om het bedrijf en de company page in de schijnwerpers te zetten.
De persoonlijke LinkedIn profielen van jou en je collega's vertellen kraakhelder wat je doet en maken daardoor een professionele eerste indruk.
Het resultaat voor jullie bedrijf
Het bedrijf heeft een onderscheidende bedrijfspagina. Yeah!
De organisatie is beter zichtbaar met het resultaat dat dit allerlei moois oplevert: meer bereik, volgers, leads en voor commerciële bedrijven zelfs betalende klanten die jullie bedrijf alleen via LinkedIn kennen.
Je ziet het aantal enthousiaste collega's toenemen die vol trots posten over hun werk en expertise (= employee advocacy). Dat zorgt voor next level employer branding die nieuwe medewerkers aantrekt.
Willen jij en je mede-beheerders de kansen van LinkedIn optimaal benutten voor je bedrijf? Laten we dat gewoon gaan doen!
Onze ervaren LinkedIn trainers
Afhankelijk van jullie wensen en locatie komt Corinne Keijzer of Alwin Zandvoort deze incompany training ‘LinkedIn voor bedrijven’ geven aan bedrijfspagina beheerders (zoals communicatie-, marketing- en HR-medewerkers)
Corinne Keijzer
Sinds 2010 geef ik trainingen over het gebruik van LinkedIn. Met name op het gebied van social selling, content marketing en personal branding. Ook schreef ik 4 bestsellers over LinkedIn.
Alwin Zandvoort
Ik heb ruim 25 jaar ervaring in de wereld van socialemediamarketing, recruitment en sales. Vanaf 2010 help ik organisaties om via LinkedIn in verbinding te komen met hun doelgroep, de interactie te vergroten en meer leads te behalen.
Dit gaan jullie ontdekken in de training ‘LinkedIn voor bedrijven’
Hele dag voor bedrijfspaginabeheerders die op LinkedIn willen heersen
Professionele eerste indruk
Ontdek waar bezoekers van LinkedIn bedrijfspagina’s en persoonlijke profielen op letten. Zet deze kennis in om een onuitwisbare en positieve indruk te maken.
Succesvolle content
Wat zijn onmisbare elementen van een slimme contentstrategie? Jullie leren alles over goed scorende content, hoe je posts schrijft en hoe je de doelgroep inspireert.
LinkedIn campagnebeheer
Leer een gesponsord bericht maken en instellen. Ontdek waar je waardevolle websitestatistieken vindt en gebruikt om je advertentie aan precies de juiste mensen te tonen.
Meer conversie en omzet
Hoe maak je van een LinkedIn gebruiker een trouwe volger, lead of zelfs betalende klant? Jullie leren verschillende methodes om meer conversie en omzet te halen uit de LinkedIn activiteiten.
Social selling
Wat is social selling, wat levert het jullie bedrijf op en welke persoonlijke profielen van collega’s selecteer je hiervoor (en waarom)? Kortom: jullie kunnen social selling strategisch in gaan zetten.
Netwerken met resultaat
Wat zeg je bij het sturen van een connectieverzoek? Hoe maak je een memorabel praatje waardoor je onthouden wordt? Jullie krijgen tips om een waardevol netwerk op te bouwen.
Geheimen van LinkedIn
Hoe werkt dat verdraaide algoritme? Hoe gebruik je hashtags en tags om de concurrentie voor te blijven? En wat is het effect op de timeline bij het liken, delen, reageren en reposten van berichten?
AI tools gebruiken
Ontdek wat je wél en niet aan Chat GPT en andere AI tools kunt overlaten. Wat zijn prompts en hoe gebruik je ze effectief? Jullie leren deze tools in je voordeel te gebruiken.
LinkedIn betaalpakketten
Is het zinvol om een betaalpakket te nemen? Of heeft jullie bedrijf genoeg aan de gratis versie van LinkedIn? We nemen de opties door, zodat jullie zelfverzekerd een keuze kunnen maken.
"Er zijn nog steeds mensen die heilig geloven in koude acquisitie. Veel mensen ervaren dat als vervelend omdat ze echt niet zitten te wachten op pusherige verkopers die bellen. Juist daarom is LinkedIn een prachtig middel om de aandacht te trekken, te laten zien wat je in huis hebt als bedrijf en medewerkers én om contact te leggen met prospects zonder dat je als een spammachine overkomt..”
LinkedIn trainer Corinne
Details van incompany training LinkedIn voor bedrijven
Praktische zaken
Maatwerk training van 1 hele dag.
Bij jullie op locatie of online.
Maximaal 10 (gemotiveerde!) deelnemers uit één bedrijf per groep.
Geschikt voor commerciële bedrijven en non-profits (dan schrappen we de commerciële onderwerpen)
Investering € 2.750 ex btw*
Trainingsmateriaal
Elke deelnemer ontvangt het boek ‘400 tips en ideeën voor je LinkedIn-posts’ van Corinne Keijzer. Inclusief een handige checklist voor op je bureau.
Onderwerpen
O.a. optimaliseren van de bedrijfspagina en persoonlijke LinkedIn profielen, social selling, gezellig netwerken met je doelgroep, succesvolle content maken, conversie en omzet verhogen en LinkedIn betaalpakketten.
Begeleiding
Feedback op de persoonlijke LinkedIn profielen van deelnemers.
Analyse van de content op jullie LinkedIn bedrijfspagina.
Hulplijn: stel ons ná de incompany training gerust vragen via LinkedIn.
Op al onze trainingen en programma’s zijn onze algemene voorwaarden van toepassing
Wat nu? Tijd om te groeien in zichtbaarheid, volgers en conversie!
Jullie kunnen doorploeteren op dezelfde manier. Of jullie kunnen 1 werkdag investeren en deze LinkedIn training voor bedrijfspagina beheerders volgen. Daarna weten jullie 100 procent zeker welke kansen voor het oprapen liggen én hoe je ze benut.
Na de training zit je hoofd vol te gekke tips en inspiratie om meer volgers, bekendheid, leads en klanten te scoren op LinkedIn. Jullie nieuwe aanpak zal stikjaloerse concurrenten opleveren die kwijlend kijken naar jullie LinkedIn-activiteiten en bedrijfsprofiel. Maar belangrijker is: wij garanderen meer lol en spontaniteit in jullie LinkedIn-werkzaamheden dankzij de pijlsnelle groei in resultaten (lekkerrrr!).
Dus… wat gaan jullie doen?
Boek de incompany training ‘LinkedIn voor bedrijven’
- Stuur ons een e-mail op info@digitalmoves.nl
- Geef je datum van voorkeur voor de training en daarnaast 2 opties als die datum niet (meer) mogelijk is.
- Geef aan met hoeveel personen je meedoet (minimaal 3 en maximaal 10) en op welke locatie jullie de training wensen.
Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met je op
We prikken dan ook een datum voor een intakegesprek met de trainer, zodat we de incompany training optimaal kunnen afstemmen op jullie wensen. Al onze LinkedIn trainingen zijn namelijk maatwerk.
Heb je eerst nog een vraag over de incompany training ‘Meer succes met LinkedIn’ voordat je jullie aanmeldt? Ook dan ben je van harte welkom op de mail. We reageren zo snel mogelijk en indien gewenst maken we een belafspraak om je vragen uitgebreid te beantwoorden. Check trouwens ook onze superhandige lijst met ‘Veelgestelde vragen‘, misschien vind je daar je antwoord al tussen staan.
“Het klopt dat wij niet de goedkoopste LinkedIn training hebben, maar wél de beste. De uren die wij in onze trainingen stoppen, het maatwerk, de onderzoeken, de profielscans en alles wat er mee te maken heeft, bepaalt onze prijs. Hierdoor heb je 100% zeker een LinkedIn-training van topkwaliteit, met de nieuwste informatie én precies afgestemd op jullie bedrijf. Daarom zijn onze trainingen ook écht effectief."
LinkedIn trainer Alwin
Vragen waar je misschien nog antwoord op wil:
Investering: € 2.750 ex btw*
De training bestaat uit 1 dag training. In het programma krijg je, naast deze training, ook een extra dagdeel 'Content maken met je telefoon', een praktijkdag en 5 online sessies die jou en je collega's nog meer helpen om LinkedIn structureel in te zetten. Met het programma ben je daarnaast ook nog eens de hele periode verzekerd van een directe hulplijn met de trainer en kun je altijd een beroep op hem of haar doen als je vragen of twijfels hebt of iets wilt overleggen.
"Waarom niet gewoon in een paar uurtjes uitleggen hoe LinkedIn werkt, dan zijn we er toch?"
Nee, niet echt. Tijd is een kostbaar goed, dus die vraag snappen wij helemaal, maar een paar uurtjes tijd alleen is vaak dure tijd. Alsof je een auto koopt zonder motor. Je steekt er geld in, het is niet compleet, het werkt daardoor uiteindelijk niet en dat is zonde van je geld én tijd.
De reden waarom wij kiezen voor minimaal een hele dag training heeft 2 redenen:
- LinkedIn ontwikkelt razendsnel en wordt steeds uitgebreider qua opties en functionaliteiten. Er wordt voor de inhoud van onze trainingen altijd al een keuze gemaakt op basis van de wensen, maar wil je dat deelnemers de tijd en rust vinden om deze informatie goed tot zich te nemen, dan kun je het niet meer in 1 dagdeeltje proppen. Er zit een bepaalde structuur en opbouw in onze trainingen die nodig zijn om ook echt inzicht te krijgen in hoe LinkedIn werkt maar vooral ook om deelnemers echt aan de slag te krijgen op LinkedIn.
- Hoe enthousiast deelnemers ook altijd reageren en hoeveel goede voornemens ze ook hebben om LinkedIn meer in te zetten, uit onze jarenlange ervaring bleek dat daar in de praktijk uiteindelijk toch weinig van terecht kwam. LinkedIn moet onderdeel worden van de werkzaamheden, een dagelijkse routine, en dat krijg je niet zo snel voor elkaar met alleen een paar uurtjes training.
Onze ervaring leert dat we met een groep tot 10 personen persoonlijke aandacht kunnen garanderen en de onderlinge interactie hoog kunnen houden, zonder dat het 'too much' wordt. We behandelen profielen, posts en andere wensen van je collega's direct in de trainingen. Bij meer dan 10 deelnemers merken we dat aandacht sneller verslapt, er minder vragen gesteld (kunnen) worden, mensen niet voldoende feedback kunnen vragen en krijgen op hun eigen profiel en posts, en daarom hebben we deze grens gesteld. Kwaliteit staat bij ons namelijk écht hoog in het vaandel.
We kiezen bewust voor een groep van maximaal 10 personen om de kwaliteit te kunnen blijven garanderen zoals je bij de vraag hierboven kunt lezen. Grotere groepen hebben daarom niet onze voorkeur. Voor bedrijfspagina-beheerders adviseren we zelfs de groep niet zo groot te maken en het aantal liever op maximaal 6 personen te houden. Dit programma is vanaf 3 personen te boeken. Ben je alleen of met z'n tweeën, of vind je de prijs te kostbaar met zo'n klein groepje, dan raden we je aan een open training te boeken. Dit is dezelfde training maar dan met deelnemers uit allerlei verschillende bedrijven.
Jazeker. Wij kennen dat gevoel van na een training, de vragen die opkomen zoals 'hoe zat dat ook alweer' en 'wat zei ze daar nou over'. Ook na deze training is de trainer altijd bereid je vragen te beantwoorden, tenzij het echt advieswerk of te inhoudelijk wordt. Dan is het handig misschien een vervolgsessie te boeken.
Absoluut! Ondanks dat onze trainingen hier zo volledig mogelijk (💪) uitgewerkt staan, blijven ze maatwerk. We plannen voor aanvang een intake call in om jullie wensen en doelen scherp te krijgen en passen daar de training volledig op aan. Ook kunnen deelnemers hun vragen van tevoren mailen om in de training daar antwoord op te krijgen.
Daarnaast houden onze trainers van een stuk spontaniteit en interactiviteit in de trainingen, dus kom maar door, neem álles mee wat jullie altijd al wilden weten over LinkedIn!
"... Terwijl de training over onze bedrijfspagina gaat ?”
Persoonlijke profielen zijn belangrijk omdat die veel krachtiger zijn dan de bedrijfspagina (die eigenlijk zwaar onderdoet aan de persoonlijke profielen) en je graag wil dat je collega's hun profiel inzetten om de zichtbaarheid en alles te vergroten. We nemen ze daarom altijd mee omdat je ook wil dat je collega's met LinkedIn meer gaan doen en ze dus niet alleen als communicatieadviseur het goede voorbeeld moeten geven, maar ook hun collega's moeten kunnen helpen bij vragen over het profiel. Het is een belangrijk onderdeel van Employee Advocacy.